התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

האם כדאי לך לפרסם בחינם באינדקס?

האם כדאי לך לפרסם בחינם באינדקס?

אינדקס אתרים חינם – האם כדאי לפרסם בחינם? אם אתם שואלים את עצמכם האם כדאי לי לפרסם באינדקס אתרים חינם, התשובה היא כן!! כי מה כבר יש לכם להפסיד? ואם אתם עדיין ממשיכים להתלבט, בעלי עסקים רבים שפרסמו באינדקס חינם ישמחו להעיד על האפקטיביות של הפרסום ועל ההצלחה. בעלי עסקים המפרסמים באינדקס לעסקים נהנים מחשיפה של אלפי גולשים ברשת ומלידים (פניות) איכותיים ההופכים את הגולשים באינדקס ללקוחות חדשים.

אינדקס אתרים בחינם – הכול על כוח הפרסום באינדקס

בעידן התחרותי של היום כל עסק שרוצה להצליח חייב להשקיע בפרסום ברשת. מיליוני גולשים מבקרים באלפי אתרים ברשת כל יום ונחשפים אל מסרים שיווקים, פרסומות ומידע רב. אם לא תשקיעו בפרסום באינטרנט תיכנסו אל מעגל הישרדות, אין לכם מספיק כסף לפרסם באינטרנט, אתם לא מפרסמים, ולכן לכם הרבה לקוחות, אין לכם מספיק לקוחות, ולכן אין לכם כסף לפרסום וחוזר חלילה.

אינדקס אתרים מציע שטחי פרסום לבעלי עסקים קטנים תחת קטגוריות שונות. עסקים רבים מפרסמים באינדקס ולכן הוא מושך גולשים רבים המחפשים מידע על אודות המוצר ועל אודות בית העסק כגון: הרחקת יונים בתל אביב. התעבורה הגדולה באינדקס מאפשרת לכם לחשוף את בית העסק שלכם להמוני גולשים ולקהל יעד מפולח המחפש בדיוק את המוצר או את השירות שלכם.

בשטח הפרסום שמקבלים בעלי האתרים הם יכולים לכתוב את כל הפרטים על אודות העסק שלהם. הם יכולים לדווח על מוצרים חדשים, על מבצעי הנחות, להעניק קופונים, לתת טיפים ומידע רלוונטי ולהעלות תמונות וסרטוני וידאו.

אינדקס אתרים המציע פרסום בחינם אינו "מתפרנס" ממכירת שטחי הפרסום, אלא מהלידים (פניות) שמשולחים הגולשים. האינטרס שלהם ושל בעלי העסקים זהה, שניהם מעוניינים בכמה שיותר לידים, ובעלי האינדקס יעשו את הכול כדי לגרום ליותר ויותר גולשים להשאיר לידים (פניות) באתר.

אינדקס העסקים Check Me In הוא האינדקס המוביל לעסקים קטנים ולעסקים מקומיים. זה המקום שבו כל  בעל עסק יכול לזכות בחשיפה גדולה שתהפוך אותו מעסק מקומי וקטן לעסק ארצי וגדול.

 יש לכם עסק – הנה עוד כמה רעיונות לפרסום חינם באינטרנט

  • הקימו דף עסקי ברשת החברתית פייסבוק. מילוני גולשים נמצאים ברשת בכל דקה והם יכולים להיות הלקוחות החדשים שלכם. הקמת דף פייסבוק אינה עולה כסף, והפרסום בפייסבוק אפקטיבי ויעיל.
  • ברשת הפייסבוק פועלות מאות קבוצות העוסקות בתחומים שונים. יש קבוצות המכילות אלפי חברים. חפשו את הקבוצה הנושקת לתחום שבו אתם עוסקים והתחילו להיות פעילים בה. שתפו פעולה עם החברים בקבוצה, הציגו את המוצר שלכם, דווחו על מבצעים, פרטו את היתרונות שלו ואת התועלות ותיהנו מחשיפה עצומה, ובחינם.
  • תפתחו בלוג חינמי בבלוגר או בוורדפרס ותתחילו להעלות לשם תוכן איכותי לקהל שלכם.

אל תפספסו להוסיף תמונות מתוך 24 מאגרי תמונות מומלצים

אם יש לכם רשימת תפוצה, השתמשו בה כדי לשמור קשר עם הלקוחות. אם אין לכם התחילו לאסוף את כתובות המייל של הלקוחות הקיימים ובנו רשימת תפוצה. לקוחות טובים, הם לקוחות חוזרים, אם תשמרו אתם על קשר הם יחזרו אליכם שוב ושוב.

הירשמו עכשיו בחינם

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *