התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

הדרכים היעילות ביותר להדברת פשפש המיטה

הדרכים היעילות ביותר להדברת פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה

תופעת פשפש המיטה אינה מתרחשת לעיתים תכופות, אך אם מגלים שאריות של דם או צואה על המזרן או על הספות, חשוב מאד להיות ערניים ולטפל בנושא זה מוקדם ככל האפשר.

הדברה של פשפש המיטה

המדביר חייב לדעת שאכן מדובר בפשפש המיטה כדי להביא אתו את החומר המתאים לצורך הדברה מאסיבית. האופציה הנוחה ביותר היא שהלקוח שולח תמונה של השאריות שמצא במקומות שונים בבית והמדביר המומחה מאשר כי אכן מדובר בפשפש המיטה.

קיים חומר כימי מיוחד שקוטל את הפשפשים וגם את הביצים שלהם. מדובר בחומר מאד חזק ולכן כל מדביר, בהתאם לסוג החומר ולעוצמתו יעביר ללקוחות את ההנחיות המתאימות כדי שמצד אחד כל הפשפשים והביצים ימותו ומצד שני אם יהיו שאריות,הם יכחדו גם כן עקב החומר האפקטיבי.

פשפשים שמגיעים הביתה נובעים מרהיטים ישנים שמישהו הביא, מזרנים בעייתיים או מתוך דירות שכנות. לכן הטיפול אמור להיות רוחבי. על הלקוחות ליידע את השכנים על כך שהם גילו פשפשי מיטה במיטה ולכן כל השכנים מתבקשים לפנות למדביר ולבצע גם הם פעולה זהה. אם לא כל השכנים יבצעו זאת, יהיה הרבה יותר קשה להילחם בתופעה הזו.

טרם ההגעה של המדביר יש לבצע פעולות ניקיון ספציפיות בבית על פי ההמלצות של המדביר. המגמה היא לבצע כמה פעולות אקוטיות שכולן יחד יתקפו את הפשפשים וכך כולם ימותו, כולל הביצים שהם השאירו בפינות מסוימות.


לעוד מידע על הדברה ירוקה לחצו כאן


טיפול ביתי בפשפשים

החום ממית את הפשפשים ולכן יש לכבס בשישים מעלות את כל המצעים ולאחר מכן להעביר אותם לייבוש במייבש הכביסה שגם הוא מפיץ חום בטמפרטורות גבוהות. כריות ושמיכות, אם יש אפשרות יש לכבס אותם גם כן בשישים מעלות ואם מדובר בבדים שיתקלקלו עקב החום הגבוה או בפריטים גדולים, אפשר לקפל אותם, לשים בתוך ניילון ולהכניסם למקפיא לטמפרטורה מינימלית, של מינוס 17 מעלות.

לאחר הפעולות הללו יש לעבור בקפידה באמצעות שואב אבק בעל כוח יניקה משמעותי, על פני כל אחד מהמזרנים בבית, ספות, מיטות, כורסאות, ווילונות, שטיחים, סדקים בקיר וכל מיקום נוסף בו עלולים להתחבא הפשפשים.

גם בדרך זו חוסלה כמות מהותית של פשפשים, וכך מספרם בבית היה לקטן הרבה יותר.

הדברה כימית נגד פשפשים

ההדברה הכימית קוטלת את כל הפשפשים כולל הביצים שלהם. אם הם מגיעים הביתה שוב, נראה שחלק מהשכנים לא ביצעו את הפעולות הנדרשות ואין ברירה אלא לבצע את ההליך מהתחלה ולנסות גם לשוחח עם השכנים, כדי שהפעם יירתמו לעניין. סביר להניח שגם אצלם יש פשפשים, אך הם לא שמו לב לכך.

להזמנת שירותי הדברה להדברת פשפשים אנו ממליצים לכם לעבוד אתנו, לאור הניסיון רב השנים והשימוש בחומרים בטיב מעולה למיגור התופעה. רשמו את פרטיכם.


https://www.www.locabizness.com/listing/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%94%d7%93%d7%91%d7%a8%d7%94-%d7%91%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%90%d7%a8%d7%a5/

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *