התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

המסלול החדש להצלחה על ידי בניית קישורים חיצוניים

עולם קידום אתרי האינטרנט צובר תאוצה בשנים האחרונות ומשתנה באופן דינמי ומהיר. מקדמי האתרים בארץ ובעולם ממציאים שיטות חדשניות כדי להתגבר על האלגוריתם של גוגל וכדי לקדם כל אתר למקומות הראשונים במנועי החיפוש השונים.

איך עובדת השיטה של הפעלת קישורים חיצונים

בניית קישורים חיצוניים היא רשת של קישורים המכילה מאמרים המופיעים באתרי אינטרנט שונים העוסקים בתחום בו מתבצעת הפעילות העסקית, או בדפים העוסקים בתחומים אחרים לחלוטין. גולש קורא מידע מסוים באתר שאליו הוא נכנס ואז מופיע לו קישור בצבע כחול למאמר בתחום הזה או בתחום אחר והוא בוחר, אם להיכנס אליו או לא.

אם הוא מעוניין, הוא לוחץ על הכיתוב הכחול ואם לא, הוא מדלג עליו. מקדם האתרים מסוגל לשתול קישורים מסוג זה באתרים חיצוניים רבים ובדרך זו הוא מגדיל את אפשרויות החשיפה לאתר של הלקוח שלו.

המטרה היא שייכנסו כמה שיותר גולשים לאתר שהוא מקדם, יכירו אותו, יבינו את תחום העיסוק שלו על כל רבדיו ואם הם זקוקים למוצרים שהוא מוכר, הם יבצעו גם קנייה באתר האינטרנט. להובלה של המסלול הייחודי באמצעות בניית קישורים חיצוניים יש מטרה בסוף הדרך והיא לבצע מכירה וכך להגדיל את הכנסות החברה, באמצעות אתר איקומורס.


עוד על שיווק באינטרנט


התהודה של הקישורים הללו

בניית קישורים חיצוניים הוא נושא חדש יחסית בתחום קידום האתרים, אך הוא תופס גלים לאור המדדים הרבים שבוצעו וניתוח דוחות הכניסה לאתרים בזכות הקישורים הללו. מסתבר שהקישורים הללו מסקרנים את הציבור ולכן חלק מהותי של הגולשים מחליטים להיכנס לקישור זה או אחר ולקרוא מה שמופיע בו. יש פעמים שלאחר מכן הם ימשיכו לשוטט באתר של הלקוח ויש פעמים שהם יחזרו לאחור וימשיכו לגלוש באתר המקורי שבו הם היו קודם לכן.

הערך המוסף של הקישורים

הערך המוסף של בניית קישורים חיצוניים הוא ביצוע של יחסי הציבור של העסק כיוון שהם מציעים לגולש לגלות מידע חדש בתחום שהוא לא ידע עליו כלל, או להוסיף לרמת הידיעות שלו. כל פעולה זו מרחיבה את התדמית של החברה ומציבה אותה כחברה מקצועית בתחום העיסוק הספציפי שלה.

תפקידו של מקדם האתרים

מקדם האתרים מנצל את קשריו העסקיים באתרים שונים ואת הדומיינים החזקים שרכש ובאמצעותם הוא טווה רשת עצומה של חוטים, שבכל אחד מהם הוא משאיר נציגות של מאמר המקושר לאתר האינטרנט של הלקוח שלו ומגדיל את החשיפה היום יומית שלו.

בשיתוף הפעולה בין בעליו של אתר האינטרנט לבין המקדם, מציע הבעלים באילו אתרים כדאי לבצע בניית קישורים חיצוניים. לקוחות אחרים אינם מודעים מספיק לאילו מבין האתרים כדאי להוסיף קישורים חיצוניים רלוונטיים ולכן הם נותנים יד חופשית למקדם האתרים כדי להחליט היכן לפרסם. זאת לאור המיומנות והניסיון הרב שלו בבחירת האתרים הנכונים, שתמיד מוכיחים עצמם כבחירות מוצלחות וכדאיות.


Agam שיווק באינטרנט

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *