התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

חגיגת אירוע ללא מאמץ – יש דבר כזה?

חגיגת אירוע ללא מאמץ – יש דבר כזה?

כשאנחנו רוצים לערוך אירוע, הפתרון הראשון עליו אנחנו חושבים הוא הזמנת אוכל מוכן לאירועים. הדבר מאפשר לנו גם ליהנות מאוכל טרי, עשוי מחומרי גלם משובחים, טעים ואיכותי וגם לפנות לעצמנו את הזמן והטרחה הגדולים הכרוכים בבישול לאירוע וגוזל מאיתנו זמן יקר, משאבים ואנרגיה.

  1. חברת קייטרינג המתמחה בדוכני מזון לאירועים מאפשרת למארגני האירוע לחסוך את הזמן המושקע במטבח בבישול ואת כל העיסוק עם הסירים, הקופסאות וכלי ההגשה. את הזמן הזה תוכלו להשקיע בהתארגנות שלכם לקראת האירוע שלכם. להתלבש באופן חגיגי ולהגיע בצורה שלווה ולקבל את האורחים המגיעים לאירוע בצורה נינוחה.
  2. חברה המתמחה באוכל מוכן לאירועים לרוב מעניקה שירות לוגיסטי מלא הכולל את הובלת האוכל למקום האירוע בתנאים הולמים של קירור או חימום בהתאם לסוג המזון , סידור שלו באופן חגיגי, מרהיב ומושך עוד לפני תחילת האירוע. לחברה יש כלים ייעודיים המבטיחים על שמירת הטריות והחום של המזון במהלך האירוע.
    בסוף האירוע החברה המוזמנת דואגת לנקות ולפנות את כל שאריות המזון, הכלים והמפות המלוכלכות ומשאירה אחריה את האזור נקי ומסודר מה שמאפשר למארחים העייפים לפרוש לשינה ולא להתחיל לנקות ולסדר כשאחרון האורחים עוזב.

אולי יעניין אותך להזמין קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

היצע עשיר ומגוון של המאכלים אותם ניתן להזמין

את המאכלים ניתן כמובן להזמין מראש. מבחר המאכלים מאפשר שילוב מנצח בין טעמים וסגנונות שונים. באם הייתם בוחרים להזמין לדוגמא: ממסעדה הייתם נאלצים להיצמד לתפריט קבוע מראש אותו המסעדה מציעה. היצע רחב של מאכלים מאפשר יצירת תפריט שנותן מענה לכל סוגי הקהלים ולכל סוגי האירועים החל מחגיגה צנועה בחיק המשפחה ועד לאירועי חברה גדולים.

  1. אוכל מוכן כשר חשוב מאוד לכל מי ששומר על הלכות וכשרות. אנשים מסורתיים וחרדים מעוניינים לשמור על כשרות הן באוכל שהם אוכלים וגם באופן הבישול שלו. אנחנו מציעים תפריט מגוון הפונה לקהל רחב. אנחנו מכינים מנות כשרות במבחר של טעמים, מגוון של סגנונות וצבעים כך שכל האורחים יוכלו ליהנות מהן.
  2. המחיר הינו פונקציה של מספר גורמים כמו חומרי הגלם בו משתמשת החברה, סוגי המנות אותם אתם מזמינים. האם המנות בשריות או מנות חלביות. האם אנחנו צריכים מנות מיוחדות לאורחים צמחוניים או טבעוניים וכמובן שלכמות המנות הנדרשת לאירוע שלנו. חברת נויה פוד משקללת את כל הגורמים הנ"ל ומציעה מחירים הוגנים לכל כיס.

אנו יודעים לספק את מגוון השירותים הנדרשים ולענות על כל הצרכים שלכם על הצד הטוב ביותר, ותהפוך כל אירוע חברתי, בין אם מדובר באירוע משפחתי קטן כמו חגיגת יום נישואין או בכנס תורמים חשוב וגדול, לחוויה נעימה, ומיוחדת. הזמנת אוכל מוכן לשבת או לאירועים הוא פתרון קל ויעיל, כדאי ומשתלם המאפשר חיסכון ניכר בזמן ואנרגיה.
אנחנו מבטיחים להפוך כל אירוע שלכם לחוויה קולינרית ייחודית שכולם ידברו עליה.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *