התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

חופשה חלומית באמסטרדם

חופשה חלומית באמסטרדם

מי לא חולם לטייל באמסטרדם? עיר הבירה של הולנד מלאה באטרקציות, מוזיאונים היסטוריים ופעילויות נרחבות, כך שגם שבועיים במקום לא יספיקו לכם כדי לכבוש את כל כולה. התעלות המפורסמות של אמסטרדם מושכות אליה תיירים רבים, ובייחוד זוגות רומנטיים המעוניינים בחופשה המושלמת. אבל זה עוד לא הכול. באמסטרדם אפשר גם לערוך קניות במחירים לא יקרים.

אז מה עושים באמסטרדם?

רק הגעתם לאמסטרדם ולא יודעים מהיכן להתחיל? אלה כמה מבין אטרקציות באמסטרדם והסיורים שיעשו לכם סדר:

  • סיורי אוכל – ברובע יורדאן יפגוש אתכם מדריך כריזמטי אשר יעשה לכם סיור ויסביר על האוכל של הולנד. תוכלו ללמוד מהיכן באים דגי הרינג, גבינות גאודה או נקניקיות מעושנות וללמוד קצת יותר על היסטוריית העיר. הסיור כולל 8 עצירות בנקודות שונות בתוספת 12 טעימות (מיועד לקבוצה של עד 12 משתתפים בלבד).

איך מגיעים: אפשר להגיע לרובע יורדן בטראם – קווים 1, 5 או 7.

  • סימולטור טיסה – בסיור מיוחד זה יש לכם הזמנות פז לראות הולנד ממעוף ציפור. הסימולטור מדמה מצב טיסה אמיתי הממחיש תחושות ממשיות כמו צלילים ואפילו ריחות. האטרקציה מומלצת במיוחד למשפחות המגיעות להולנד עם ילדים.

איך מגיעים: כתובת: Overhoeksplein 51, 1031 KS. ניתן להגיע באוטובוס – קווים 34, 35 או 105, וכן במטרו – קווים 51, 53 או 54.

  • סיור בחיטהורןחיטהורן היא עיירה קטנה הממוקמת לא רחוק מאמסטרדם. זוהי עיירה ציורית שבה המדמה כפר קטן. הנסיעה במכוניות אסורה בכפר והיא כוללת נתיבי מים שעליהן שטות סירות, בתי חווה ושבילים. בסיום הסיור תוכלו לבחור לאכול במסעדה כפרית טיפוסית.

איך מגיעים: בדרך כלל יש צורך להזמין סיור מאורגן. האוטובוס של הסיור יוצא ב-9:30 מהתחנה המרכזית הנמצאת בכתובת Damrak 26.

  • בית הכנסת הגדול של אמסטרדם – בית כנסת עתיק שהוקם בשנת 1671. במשך שנים רבות נחשב בית הכנסת לאחד מבתי הכנסת המפוארים של אמסטרדם, עד אשר נבנו בתי כנסת נוספים. זהו מבנה מפואר והיום משמש בתור מוזיאון להיסטוריה היהודית (קראו עוד על מוזיאונים באמסטרדם).

איך מגיעים: המוזיאון נמצא בכתובת NieuweAmstelstraat 1, 1011 PL. אפשר להגיע אליו במטרו – קווים 51, 53 או 54, באוטובוס – קו 357 או בטראם – קווים 6, 9 או 20.

  • מוזיאון המדע נמו – אי אפשר לטייל באמסטרדם מבלי לבקר מוזיאון נמו למדע אשר נקרא על שמו של קפטן נמו, דמותו של ז'ול וורן בסיפורו המפורסם "20,000 מיל מתחת למים". המוזיאון מוצב כספינה טובעת ובו אפשר לגעת במיצגים ולחקור את תופעות הטבע.

לרכישת כרטיסים מוזלים למוזיאון נמו לחצו כאן

איך מגיעים: Oosterdok 2. אפשר להגיע באוטובוס – קו 22 או 42.

אולי יעניין אותך על מלונות מומלצים באמסטרדם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *