התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

פתרון טבעי לגוף ולנפש

פתרון טבעי לגוף ולנפש

נשים הרות עלולות לסובל מתופעות ותסמינים רבים במהלך ההיריון המקשים לעיתים לנהל אורח חיים תקין בתקופה זו. על פי האמרה הרווחת, "הריון הוא לא מחלה" ואכן יש אמת בדבר. עם זאת, ישנן תופעות מעיקות כגון בחילות, הקאות, כאבי אגן, בצקות, חולשה וכדומה המשבשות את סדר היום של הנשים ההרות. הרפואה הסינית מספקת פתרונות טבעיים לטיפול בבעיות אלה. אחד מהם הוא דיקור בהריון. דיקור בהריון עשוי לסייע לנשים למזער ולהקל על התופעות הנלוות להריון. רבים יסכימו כי אין דבר טוב יותר מפתרון טבעי אשר עושה שימוש בשיטות סיניות עתיקות יומין. שיטות אשר גם העולם המערבי אימץ אל חיקו.

מלבד השינויים הפיזיולוגיים המתרחשים בתקופה זו, ישנו גם ההיבט הנפשי הכרוך במחשבות והחששות בהסתגלות למצב החדש המגיע כתוצאה מההורות. כמובן שהבאת ילד לעולם הוא דבר מרגש ומבורך אך קשה להתעלם מהפחדים והדאגות הצפים בתקופה זו, בייחוד אם מדובר בהריון ראשון. בפן הרוחני, דיקור סיני מסייע גם בהרגעת הנפש והבאת האישה לאיזון והרמוניה על ידי שחרור לחצים מצטברים וויסות בין מערכות הגוף לנפש.

בטיחות הדיקור בהריון

מחקרים רבים בדקו מבחינה סטטיסטית את בטיחות הדיקור בשלבי ההיריון הראשונים על פי פרמטרים שונים כגון סיבוכים בהריון, מומים מולדים, בעיות אצל הרך הנולד ועוד. מחקרים אלה הוכיחו כי לא נמצא הבדל באחוזים בין קבוצות שקיבלו טיפול בדיקור סיני לבין קבוצות שלא קיבלו טיפול בדיקור סיני. כמובן שחשוב ביותר לנקוט בכל אמצעי הזהירות ולפנות למטפלים מוסמכים ומקצועיים על מנת לדאוג לביטחונכן ולביטחון העובר שלכן. לרוב הטיפולים יתקיימו בקופות החולים השונות או באופן פרטי בקליניקות של מטפלים עצמאיים. בחרו מטפל בעל רקע מקצועי, שקיבלתן עליו המלצות, ולא פחות חשוב מכך – שיגרום לכן להרגיש בנוח.

אולי יעניין אותך לקרוא על רפואה אלטרנטיבית

מלווים אותך גם לקראת הלידה ולאחריה

במידה והרגשתן כי דיקור בהריון אכן תרם לחוויה שלכן הן במישור הפיזי והן במישור הנפשי, ישנה אפשרות גם להסתייע בו במקרים של השראת הלידה. הצורך בקידום הלידה נובע בעיקר ממקרים של רעלת הריון, סכרת הריונות, שבוע מתקדם להיריון. בעצם הדיקור פועל כגורם המעודד את הגוף להתחיל את הלידה. במקרים של צורך בזירוז טבעי של הלידה, ניתן אף לקבל דיקור וטיפולי שיאצו בבתי חולים. הטיפול מאפשר לאישה להיות נינוחה יותר טרם הלידה, עוזר לאלחש את הצירים ומחזק את גופה. בנוסף, ניתן להיעזר בדיקור סיני גם לאחר הלידה עבור מקרים שונים כגון חלב מועט, דלקות בשד וחיזוק כללי. על כל פנים, חשוב לפנות למקצוענים בתחום.

יובל בלייר – רפואה סינית

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *