התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

יום כיף לקבוצה קטנה

יום כיף לקבוצה קטנה

צ'ילי אירועים מפיקים ימי כיף לקבוצות גדולות של עובדים ממקומות עבודה גדולים וגם לקבוצות קטנות שמורכבות מצוות אחד או מהעובדים של חברה קטנה. המטרה היא להעניק לכל אחד מהעובדים יום מהנה במיוחד ללא קשר לכמות העובדים שיוצאים ליום שכולו כיף והוא ללא עבודה.

חשיבה על יום כיף לקבוצה קטנה

יש הרבה מאד אטרקציות והנציגים של צ'ילי הפקות אירועים בוחרים יחד עם ההנהלה את האזור הגיאוגרפי שאליו נוסעים ואת האפשרויות השונות של הסיורים, הטיולים והפעילויות וזאת בהתאם לגילם של העובדים ולרמת המוכנות שלהם לסיורים רגליים, או לאתגרים משמעותיים כמו סנפלינג או טיפוס על קירות.

אחת הנקודות המרכזיות הרצויות היא שכולם ייסעו יחד במיניבוס קטן. זוהי נוחות מקסימלית כאשר לא כל אחד צריך לנהוג ברכב שלו או אפילו כמה עובדים יחד. מעבר לכך נוצר הווי מעולה כאשר כל העובדים נמצאים יחד, זה פותח את יום כיף לקבוצה קטנה עם המון מצב רוח ויוצר קרבה בין העובדים והכרה מעמיקה של עובדים שלא תמיד מכירים היטב זה את זה בפן האישי.

נוסעים לטיול בדרום

אפשר לטייל במקומות יפהפיים כמו הטיילת החדשה בחוף הים של אשקלון. הנציגים של צ'ילי הפקות תיאמו מראש עלייה על יאכטה ספציפית והעובדים שהגיעו אל יום כיף לקבוצה קטנה יעלו עליה וינועו לעבר הים עם סקיפר מיומן . הם ישמחו לראות את חופי ישראל ממרחק, ערים כמו אשדוד, ראשון לציון ותל אביב. המלצרים על היאכטה יפנקו אותם במשקאות משובחים ובחטיפים טעימים ולאחר פרק זמן מסוים הם יחזרו למרינה באשקלון.

זה הזמן ליהנות מארוחה איכותית באחת המסעדות יוצאות הדופן שנפתחו במקום זה, יושבים כולם יחד מול גלי הים, באווירה פסטורלית ובתחושה של יחידת עילית. היום שלא עובדים בו הופך להיות יום פתוח ללא מחויבויות ולכן הוא מלא בסיפורים, צחוקים וחיוכים.

סיורים בשטח

המרחבים בנגב מאפשרים טיולים מיוחדים בין השדות, אנשי צ'ילי הפקות מתאמים מראש את שעת ההגעה של העובדים לשטח. במסגרת יום כיף לקבוצה קטנה הם שוכרים כלי רכב כמו טרקטורונים או רינג'רים ויוצאים לסיור בשטח. המדריך מוביל אותם במקומות שהם לא מכירים בין חממות והמון שדות צבעוניים של גידולים שונים. יש מקרים שבהם הם מגיעים לשטח חקלאי של גידולים מסוימים והם קוטפים פירות או ירקות באישור של בעלי השטח, משלמים ונהנים הן לאכול והן לקחת הביתה פריטים טעימים לרווחתם של בני המשפחה.

כדור פורח בנגב

יום כיף לקבוצה קטנה עשוי לכלול גם טיסה מסקרנת בכדור פורח אשר ממריא מצפון הנגב. הנוסעים ייהנו לראות הכול מלמעלה, מכוניות שנראות קטנות, ערים יפהפיות, חופי הים התיכון והשטחים העצומים של השדות. זוהי חוויה יוצאת דופן שיזכרו אותה עוד שנים רבות.

מתאים לכם? בשביל זה אנחנו כאן. דברו אתנו ונשמח לתכנן עבורכם יום מהנה לקבוצה קטנה או גדולה של עובדים.

לעוד בעלי מקצוע

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *