התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

כמה טיפים לבחירת מנגליסט לאירועים

כמה טיפים לבחירת מנגליסט לאירועים

כל גבר שני לוקח או מקבל אחריות על המנגל. כל גבר שלישי מחשיב עצמו מנגליסט מוכשר. גם אתה רוצה להיחשב מנגליסט מקצוען ומוכשר? קבל טיפים של מקצוענים.

איך עושים זאת נכון?

החום והבחירה של אזורי החום השונים היא בסיס המנגל המושלם. הטכניקה של צלייה על הגריל היא כזו: דבר ראשון יש לתת מכת חום, אחר כך יש להקפיד על אש מתונה. חשוב לסדר את הגחלים במנגל בצורה כזו שיהיו לך תמיד 2 אזורים: אזור אחד חם ואזור אחד קר יחסית.

מה הכוונה מכת חום?

מכת החום היא זו שאוטמת את השכבה החיצונית של הבשר, כל נתח של בשר, והופכת אותה לשכבה שתהיה אטומה לדליפת נוזלים. אטימת הנתח לדליפת נוזלים יוצרת מצב שהנוזלים נשארים בתוך נתח הבשר, דבר הכרחי וחשוב לטעם ולאיכות הסופית. לדבר הזה קוראים בשפה המקצועית "סגירה" של הבשר. גם משיכתו של הבשר במרינדה או אפילו מעט שמן מסייעים ב"סגירה" של הבשר.


אולי יעניין אותך להזמין דוכני מזון לאירועים


כמה זמן צריך לתת מכת חום?

יש הבדל בין הנתחים והחלקים השונים. סטייק ופרגית זקוקים לזמנים שונים. אם פרגית צריכה פרק זמן של פחות מדקה לכל אחד מהצדדים שלה, אז סטייק שמשקלו כ-300 גרם ידרוש מכת חום כפולה מהפרגית, כלומר לפחות שתיים ואפילו שלוש דקות מכל צד. שתיים-שלוש דקות מכל צד יעשו את הסטייק שלך מדיום רייר.

אחרי מכת החום בא זמן הקור

אחרי שנתת לנתח מכת חום, עליך להעביר אותו לאזור שנחשב האזור הקר. (זו גם ההזדמנות לפנות מקום באזור החם לנתח הבא). עכשיו הגענו לחלק שדורש ניסיון, אבל אל תתייאש, תוך פעמיים שלוש ולאחר שקראת את כל ההכוונה כאן באדיבותם של המקצוענים של נויה פוד, תצליח גם אתה. האמנות והמקצוענות האמיתיים הם בשליטה כמה זמן לתת לכל נתח בשר להתבשל באזור הקר ומתי יש להוריד אותו מהאש.


לחצו כאן להזמנת מנגליסט לאירוע


נכון שהאזור הקר נקרא "קר" אבל זה רק יחסי. הבישול באזור הקר וזה אשר הופך אותך לאמן זו היכולת להכיר היטב את המנגל שלך, להכיר ולדעת מה הטמפרטורה באזור הקר, מה כל נתח אוהב וכמה זמן בישול נדרש. יהיו כאלו שינסו ללמד אותך כל מיני טריקים ושטיקים, אבל הדרך הטובה ביותר זה הניסיון.

צריך לקחת בחשבון שהנתח המתבשל או נצלה באזור הקר נוטה להתייבש, החזקה של מברשת וקערה שבה יש שמן זית או המרינדה של הבשר יכולים לעזור. הברשה של הנתח מידי פעם תמנע את התייבשותו.

לפי הסדר

ועצת זהב אחרונה: אל תעמיס בשר על המנגל והקפד לשים אותו לפי הסדר. כן, יש סדר נכון לצליית הבשר. מאחר ולרוב ובמיוחד במנגל פחמים, האש תלך ותתקרר, מומלץ להתחיל מהבשר שאוהב להצלות בחום הגבוהה ביותר, הבשר הזה הוא זה אשר כולל הרבה שומן. לדוגמה: נקניקיות, צלעות וקבב. אחרי אלו, אפשר לעבור לסוגים הנוספים ועד לנתחים העדינים. הכל בהדרגה וסבלנות כי בשר על האש עושים באהבה או לא עושים בכלל.


https://www.locabizness.com/listing/%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%94-%d7%a4%d7%95%d7%93-%d7%93%d7%95%d7%9b%d7%a0%d7%99-%d7%9e%d7%96%d7%95%d7%9f-%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%99%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%a9%d7%a3/

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *