התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

על מיקרוגל אינטגרלי כבר שמעתם? קבלו את כל המידע

על מיקרוגל אינטגרלי כבר שמעתם? קבלו את כל המידע

בעידן שבו אנו שמים דגש רב על עיצוב המטבח ובמיוחד כאשר המטבח פתוח ונראה מהסלון או מפינת האוכל בחרו במיקרוגל אינטגרלי, מיקרוגל מובנה בתוך ארונות המטבח ונראה כחלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח.

מיקרוגל אינטגרלי –מה שחשוב לדעת

עבור רבים המיקרוגל משמש בעיקר להפשרה ולחימום מהיר של מנת המזון. אם אלו הפונקציות הנדרשות גם לכם, אל תשקיעו במיקרוגל יקר המציע גם אפשרויות בישול ואפייה שונות. אם אתם מעוניינים לבשל במיקרוגל , בחרו מכשיר איכותי ומתקדם יותר המציע תוכניות בישול אפייה וגריל.

כמה סוגי מיקרוגל קיימים בשוק ונבדלים זה מזה בעיצוב ובפונקציות ההפעלה.

הסוג הנפוץ ביותר הוא המיקרוגל בעל פונקציית בישול והפשרה,, סוג נוסף הוא מיקרוגל המשלב גריל והדגמים המתקדמים משלבים אפייה וגריל.

מבחינה עיצוב המיקרוגל האינטגרלי משולב כחלק מהמטבח ומעניק רמה עיצובית אחרת.

כל סוגי המיקרוגלים עליהם דברנו למעט המיקרוגל האינטגרלי מתאימים למטבחים שבהם יש מקום רב על השיש או לנישה ייעודית למיקרוגל, התאמתו למטבח קלה וכל שנדרש להניח אותו על השיש או בנישה הייעודית ולחבר אותו לחשמל.

אולי יעניין אותך: תנור אפיה בילד אין

אם החלטתם לבחור במיקרוגל אינטגרלי עליכם לתכנן מקום בתוך ארונות המטבח. את המידות ושרטוט ההתקנה יש לבקש מיצרן המיקרוגל.

כאשר אתם בוחרים את המיקרוגל חשוב להגדיר מהן המטרות ובהתאם לכך לבחור את סוג המיקרוגל. הפעולה של חימום והפשרת מזון היא פעולה בסיסית הנמצאת בכל מיקרוגל, אך יש מכשירים המציעים פעולות נוספות כמו מיקרוגל משולב גריל, מיקרוגל משולב בישול ואפייה.

יש מיקרוגל מתקדם ויקר יותר המצויד בסוגים שונים של חיישנים כמו חיישן הקובע את עוצמת החום הנדרשת וחיישן המזהה לפי כמות האדים מתי המזון מוכן ומפסיק באופן אוטומטי את פעולת המזון כאשר המזון כבר מוכן. חברת AEG מציעה מיקרוגל בעל תוכניות המותאמות לבישול של מזונות מגוונים כמו בשר, דגים, עוף ועוד.

אם בחרתם מיקרוגל אינטגרלי מומלץ למקם את המיקרוגל מעל התנור ולא מתחתיו. הרבה יותר קל להרים צלחת לחימום השוקלת משקל קל מאשר להרים סיר בישול בעל משקל כבד. וטיפ נוסף, את המיקרוגל מקמו בארון במקום שיהיה נגיש גם לילדים.

https://www.www.locabizness.com/listing/%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F-aeg/

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *