התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

מכונת כביסה מומלצת – פתח חזית או עליון?

מכונת כביסה מומלצת – פתח חזית או עליון?

בחירת מכונסת כביסה היא משימה לא קלה ודי מורכבת. המגוון העצום, הסגנונות והדגמים של מכונות הכביסה גורם לנו ללא מעט בלבול שאנו רוצים לרכוש מכונה חדשה. אז מה עושים? בעזרת 5 טיפים נכונים לבחירת המכונה תוכלו לבחור מכונת כביסה מומלצת אשר מותאמת  לצרכים האישיים שלכם. מכונת כביסה מומלצת היא מכונה חזקה ועמידה שתישאר אתכם שנים רבות.

פתח המכונה- למעלה או בחזית?

אתם מעוניינים לרכוש מכונה חדשה אך ישנם הרבה סגנונות של מכונות. ישנם מכונות כביסה עם פתח עליון אחרות עם פתח בחזית, ואתם לא ממש יודעים מה מתאים לכם מכונת כביסה פתח עליון או בחזית. מכונה עם פתח בחזית היא המכונה הנוחה ביותר לשימוש ואף ניתן למקמם עליה מכונה לייבוש. מכונה עם פתח עליון מתאימה למי שאין לו מספיק שטח למכונת הכביסה ונאלץ להסתפק במכונה של 40-45 ס"מ, לעומת זאת מכונה עם פתח בחזית מתאימה למי שיש לו מספיק שטח למיקום המכונה, מכונה זאת מגיעה ברוחב סטנדרטי של 60 ס"מ. כמו כן, חשוב שתיקחו בחשבון שהוצאת והכנסת הבגדים תהיה קלה ללא כל בעיה.

דירוג אנרגטי Aמכונת כביסה עם דירוג A היא מכונה חסכונית ביותר בצריכת חשמל. עם מכונת כביסה בדירוג A  תוכלו לחסוך בהוצאות החשמל שלכם, ותקבלו תמורה משתלמת בטווח הרחוק, מאחר שתשלמו פחות חשבון חשמל וחשבון מים ביחס לשאר מכונות הכביסה. לכן שאתם באים לרכוש מכונת כביסה ברור שהיא עם דירוג אנרגטי A.


גולשים נוספים התעניינו גם במכונת כביסה עם מייבש


אחריות- משך האחריות של מכונת הכביסה הוא פרמטר חשוב ביתר בעת רכישת מכונת כביסה. רוב מכונות הכביסה נותנות אחריות של שנה אשר כוללת את כל התיקונים השונים ועלות ביקור טכנאי. אך בחלק ממכונות הכביסה ניתן להאריך את תקופת האחריות לשנתיים עד 4 שנים נוספות. לכן שאתם רוכשים מכונת כביסה חשוב שתבררו אם קיימת הארכת אחריות על המכונה או לא.

משקל- למשקל המכונה חשיבות רבה בעת רכישתה. חשוב לדעת בטרם הקניה על איזה כמות  משתמשים מדובר. אם מדובר על משפחה עם עד 3 נפשות, תתאים להם מכונת במשל של 5-6 ק"ג, אך אם מדובר על משפחה גדולה יותר של עד 5 נפשות תתאים להם מכונה גדולה יותר עם משקל של 7 ק"ג. מעבר לכמות הנפשות, ישנו את שיקול מידת התדירות וסוג הכביסה, אם ישנה כמות גדולה של כביסה שכוללת מצעים ושמיכות כדאי שתיקחו מכונה של 8 ק"ג.

טיימר המכונה- טיימר הוא פרמטר חשוב בעת בחירת מכונת כביסה. הודות לטיימר ניתן תכנת מראש את מכונת הכסיה ולהפעילה בשעות שאנו לא בבית או שאנו ישנים. עם טיימר תוכלו לתכנן את זמן הכביסות שלכם בקלות רבה. הטיימר נוח מאוד לשימוש ומאפשר לקום ולתלות בגדים כשהם נקיים ולא מסריחים בתוך המכונה. אך חשוב מאוד שאתם מפעילים טיימר שתהיו נוכחים בבית ותשגיחו על המכונה מבעיות שונות שעלולות לקרות בזמן ההפעלה כגון: קצרים וכו'.


אולי יעניין אותך מייבש כביסה קונדנסור

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *