התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

מה חשוב לדעת על סדנאות סושי

מה חשוב לדעת על סדנאות סושי

לא מדובר בטרנד חדש או בסדנא חדשה שלא מכירים אבל כמה שמכירים יותר אוהבים ומתמכרים! סדנאות סושי היו להיט מהרגע הראשון והכיף שלהן לא פסק והביקוש עבורן לא ירד.

מה שכיף בסדנאות סושי זה מספיק שאכלתם פעם אחת את המאכל והחלטתם שאתם רוצים ללמוד ואתם יכולים להצטרף לסדנא, או להזמין סדנא פרטית הביתה. אפילו יותר מזה- גם אם אתם מתעניינים באיך להכין סושי אבל אפילו לא טעמתם אותו (הזוי אבל יש כאלה!) גם אז- ידע מוקדם לא הכרחי פה.

סדנאות סושי מלמדות אתכם הכל! המון מידע וידע תאורטי על ההיסטוריה של הסושי, מאיפה הוא הגיע איך הכל התחיל מהי הטכניקה בה מכינים את הסושי במקומות שונים במזרח ועוד. מעבר לכך תלמדו כמובן על המרכיבים, על הרטבים, על טכניקת הגלגול המיוחדת של הסושי וכל מה שקשור למאכל הכה טעים הזה.

סדנאות סושי- ללמוד הכל:

תבואו עם רצון ללמוד כי תלמדו הכל מההתחלה ועד הסוף! את השלבים של ההכנה, אך הטכניקה של האורז הדביק, הגלגול המושלם של הסושי שלא יפתח, טכניקות של חיתוך ירקות וכל מה שחשוב בבישול היפני.

ביפן קוראים להכנת הסושי אמנות של ממש ומקפידים ללמוד אותו להתמקצע בה וגם להכין אותה בצורה אסתטית ויפה לעין ולא רק טעימה- בסדנאות סושי שמים דגש על צורת ההגשה ולא רק על הטעם של המנה המוגשת.

סוגי הרטבים, סוגי הדגים ואיך לחתוך אותם, באילו ירקות להשתמש ולמה, איך לחתוך את הירקות כיצד לשלב את הכל ביחד ואם צריך לתבל – כל אלה נלמדים בסדנאות סושי בין אם הצטרפתם לסדנא קיימת או שהזמנתם סדנא אישית עבורכם.

יש כל כך הרבה סושי ואת כולם לומדים לזהות, להכיר ממה הם עשויים ואיך הם מגולגלים וכמובן- איך לגלג אותם- אם זה אורז עם אצה בחוץ או סושי עם אורז דביק בחוץ, איך לחתוך גליל סושי דק ואיך לחתוך גליל סושי עבה- מה העובי של כל פרוסה ולא פחות חשוב- איך מכינים סושי בצורה של קונוס ולקינוח הלהיט- סושי פירות!

בסוף הסדנא כמובן שלומדים ממה שכולם הכינו איפה הנקודות לשימור ואיפה הנקודות לשיפור ושומרים את כל המתכונים להבא לשימוש ביתי. טועמים ממה שכולם גילגלו ומשווים ואפילו לומדים דברים חדשים שלא הועברו בסדנא ואפשר לגלות טעמים חדשים מתאימים לכם. כל החוכמה בסושי היא להתמקצע אז ישנה חשיבות רבה להתאמן בבית ולהמשיך ולגלגל עד שיצא הסושי המושלם, וממש לא להסתפק רק בסדנא עצמה.

נויה פוד – דוכני מזון וקייטרינג שף

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *