התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

מגשי אירוח סושי

מגשי אירוח סושי

כאשר מגיעים חברים או קרובי משפחה, בני הבית חושבים מה יהיה האירוח המושלם מבחינה קולינרית. אחת האופציות המוצלחות ביותר הן מגשי אירוח סושי. הסיבה לכך היא שרוב הישראלים אוהבים מאד מאכל יפני זה ולכן זה פותר את נושא הכיבוד באופן מושלם.

הגימיק של מגשי אירוח סושי

המאכל היפני הגיע לישראל לפני כמה עשרות שנים והתקרקע כאן כיוון שהישראלים אוהבים אותו מאד. המבחר של מגשי אירוח סושי כשר כולל כמה וכמה סוגים של סושי. השפים המנוסים של נויה דוכני מזון לאירועים מכינים לכל אירוע מגש גדול אשר מכיל כמה וכמה סוגי סושי לבחירתם של האורחים. הכנת סושי אינה עניין של מה בכך ונדרשת מיומנות רבה כדי להכין את גלילי הסושי שהם בטיב מעולה.

הנציגים של נויה דוכני מזון לאירועים רוכשים חומרי גלם איכותיים בלבד, דגים טריים שהם בטיב מעולה כמו סלמון, טונה, לברק ועוד. כמו כן ירקות טריים לשילוב בתוך הרולים כמו אבוקדו, גזר, צנון ועוד. האורז הוא אורז ייעודי למטרה זו ומכינים אותו באופן מוקפד ועל פי ההנחיות כדי שיהיה מושלם עבור גלילי הסושי. בנוסף לכך קונים אצות ייחודיות שהן הטובות ביותר עבור הכנת סושי ובדרך כלל הן מיובאות מיפן או ממדינה אחרת במזרח אסיה.

מומחיות של הכנת סושי

השפים של נויה דוכני מזון לאירועים מכינים בזה אחר זה רולים ארוכים של סושי, הם מהדקים את כל פריטי המזון באמצעות המחצלת שיוצרת בדיוק את הרולים שכולם אוהבים.

בכל אירוע יש אורחים שאוהבים גלילי סושי עם דגים ואחרים שמעדיפים אותם ללא דגים. לכן המומחים של נויה דוכני מזון לאירועים. מכינים מגש גדול שבצד אחד שלו יש גלילי סושי הכוללים דגים ובצד השני שלו יש סושי צמחוני ללא דגים.

בדרך זו כל אורח מרגיש בנוח להניח על הצלחת שלו את הסוגים שמועדפים עליו והוא נהנה מכל ביס. מעבר לסושי הרגילים יש גם אפשרויות של סושי שהם עטופים בנתח של סלמון והאורז נמצא בחלק הפנימי של הגליל.

בחירה של דוכני מזון

לקראת כל אירוע בוחנים כמה אופציות של דוכני מזון. הדרך המומלצת היא להתייעץ עם השפים של נויה דוכני מזון לאירועים כדי לבצע בחירה נכונה ומגוונת של מזון ישראלי ועולמי. כמעט בכל האירועים אפשר לראות מגשי אירוח סושי וזאת לאור ההצלחה הגדולה של המטעמים הללו בקרב הציבור.

המטרה בכל אירוע היא שהמוזמנים ייהנו מקולינריה שהיא אהובה עליהם ולכן מניחים על הדוכן מגשים גדולים והרולים נחטפים מהר מאד. השפים של נויה דוכני מזון לאירועים מודעים לכך ולאור ניסיונם הרבה ועל פי הכמות הצפויה של האורחים, הם מכינים כמה מגשים כאלו ומזרימים כל הזמן מגשים נוספים כדי שהאורחים ייהנו מהמטעמים הנפלאים שאהובים עליהם.

מעבר לסושי אפשר להציב דוכני מזון נוספים של מזון המאפיין את מזרח אסיה כמו דים סאן, פריקסה יפני ועוד.

אם אתם מעוניינים שהאירוע שלכם יוכתר כאירוע מוצלח, דברו אתנו ואחד הנציגים של נויה דוכני מזון לאירועים ישמח לתת לכם את מלוא המעטפת הנחוצה לכם בנושא הקולינריה לאירוע עסקי או משפחתי. החגיגה תכלול את המאכלים ואת המטעמים הנכונים ביותר לפלח האוכלוסייה שאמור להגיע, אנשי עסקים, משפחות או צעירים בלבד.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *