התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

איזה שער כניסה לבית יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר?

איזה שער כניסה לבית יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר?

מזל טוב. החלטתם לסגור את החצר או אולי רק להחליף לשער טוב יותר ואתם מתלבטים באיזה שער לבחור? הכתבה הזו היא בדיוק בשבילכם.

אז אתם עומדים בפני רכישה והתקנת שער לבית שלכם, לממלכה הפרטית שלכם, וכמו כולם, רוצים את התמורה הטובה ביותר להשקעה שלכם. היום מבחר החומרים מהם ניתן ליצור שער ומגוון השערים הקיימים בשוק הוא כמעט אינסופי, החל משערי ברזל מסיביים וכבדים ועד לשערים קלים ונוחים לתחזוקה.

איך בוחרים את השער הנכון?

בדיוק בשביל זה מגו גידור כאן לעזור. ראשית יש להגדיר מה מטרת השער. האם אתם רוצים שער כניסה המיועד להולכי רגל או שאולי שער כניסה הכולל גם הולכי רגל וגם כניסה לחנייה?

אם מדובר רק על שער להולכי רגל, צריך לבחור את רוחבו ולוודא שיתאים למעבר של עגלות ילדים, אולי במחשבה לעתיד רחוק ולא ידוע, שער רחב דיו למעבר כיסא גלגלים ובכלל, אם יש מספיק מקום, כדאי לנצל זאת ולהתקין שער רחב ככל הניתן, אך יחד עם זאת, לא רחב מידי. שער כזה בדרך כלל יהיה שער ציר, בהמשך נדבר גם על חומרים.

אם מדובר על שער לחניה, יהיה זה שער דרכו צריך לעבור הרכב שלכם. שער מסוג זה מצריך פתח רחב דיו לרכב הנוכחי, אבל חשוב לבצע שער מספיק רחב בשביל שיתאים למרבית הרכבים, על מנת שכשתחליפו רכב, לא תצטרכו להחליף שוב את השער. זכרו שבשער כזה תמיד אפשר ליצור מראה אחיד ולשלב בו גם שער כניסה להולכי הרגל. שער שמטרתו שער חנייה יכול להיות שער ציר, בהתאם כמובן לתנאי השטח, אבל יכול גם להיות שער מתרומם, שער גלילה או שער הזזה וההחלטה תלוית השטח בו יוקם השער. שער חנייה רצוי שיהיה חשמלי וניתן לפתוח ולסגור מרחוק עם שלט או דרך אפליקציות שוהות שיש כיום.

אחרי שהגדרתם במדויק מה מטרת השער שלכם, כדאי לעבור לבחירת החומרים מהם יהיה מיוצר.


להזמנת שער לגינה מברזל


איזה חומר יהיה שער הכניסה?

לאחר שבחרתם את סוג השער וצורת הפתיחה, אתם  צריכים לבחור את החומר ממנו ייצרו את השער שלכם. מגוון החומרים האפשריים רחב ביותר, ורק אתם יכולים לבחור סכום אותו אתם מוכנים להשקיע ואחר כך ובהתאם, ייבחר החומר ממנו יורכב השער וכמובן שהעיצוב המיועד לו.

בשוק קיימים מגוון של חומרים: ברזל, אלומיניום, פלסטיק ועץ . בבואכם לבחור את החומר של השער שלכם, עליכם לקחת בחשבון את עלות הייצור ואת התחזוקה הנדרשת לאורך השנים לאחר התקנתו.

השלב האחרון, אך זה שחשיבותו לא פחותה הוא העיצוב הרצוי.

המראה של השער חשוב מאד מאחר וזהו הדבר הראשון שפוגשים בכניסה לבית. שער הכניסה הוא קבלת הפנים שלכם. בטרם תחליטו מומלץ שתעיינו בקטלוגים שונים, תבחנו שערים של שכנים ותחפשו תמונות באינטרנט. אחרי שיהיה בידיכם מספיק מידע, גשו עם העיצוב לאחד מהעסקים המומחים בתחום, ויחד תבחרו את השער שהכי מתאים לכם בשילוב של מראה, מטרה ותקציב.


מגן גידור אחזקות בע

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *