התחבר

מגזין וטיפים של עסקים

בדיחות על עדות – אדריאן-חסקל

בדיחות על עדות – אדריאן-חסקל

בדיחות בישראל מגוון רחב של עדות, מכל קצוות תבל, אשר התקבצו אל כור ההיתוך הנפלא בארצנו

אצלנו בארץ, המון סטראוטיפים ותכונות נדבקו בכל עדה ועדה, זה תמיד מצחיק ותמיד

נהנים לצחוק על הפרסים? אוהבים לצחוק מכל הלב על סבתכם שהגיעה מכורדיסטן? מכירים את תחושת ההתגלגלות מצחוק עד ששרירי הלחיים שלכם מורגשים כמספקים לכם על הפולנייה מהבניין הסמוך?

ספרתם פעם כמה בדיחות סופרו על פרסים? חשבתם כמה פעמים שמעתם בדיחה על הזן התימני בישראל? כמה פעמים סיפרתם על כורדי שפשוט לא מצליח להשתמש בראש? בדיחות עדות שונות, מתוך המפגש בארץ קיבוץ הגלויות מייחד את השיח הישראלי ומציג מגוון רחב של עמים. השונות ביניהם והתוכנות היחידיות שלהם מצחיקים במיוחד.

איזה עדה הכי מצחיקה אתכם?

בדיחות על תימנים – כמה קמצנים משקל עד שקל ועשרים אגורות? רוב ההומור מתבסס על תכונת הנדיבות המוכרת בעדה.

בדיחות על פרסים– פעם שמתם שקל בפינתו של חדר עגול? אז בבדיחות עשו זאת אלפי פעמים. כבר שמעתם את הבדיחה? אך מי היא העדה המנצחת בקמצנות? פרסים או תימנים, אם תעלו על התשובה הנכונה תעדכנו אותנו?

בדיחות על מרוקאיות– פעם סיפרתם לסבתא המרוקאית שלא כולם היו הטבחים בחצר המלך? משום מה תמיד כל הסבים והסבתות מספרים שעבדו אצל המלך בכל מיני מסגרות סיפור מעניינות ובכל מיני מקצועות ייחודיים. בדיחות על מרוקאים שמספרות הסבתות הכי מצחיקות, סיפרתם לסבתא המרוקאית שלא כולם היו הצורפים המוכשרים בחצר המלך של מרוקו? משום מה תמיד כל הסבים והסבתות שהגיעו ממרקש מספרים שעבדו אצל המלך בכל מיני מסגרות סיפור מעניינות ובכל מיני מקצועות ייחודיים.

בדיחות על שחורים– מזל שיש להם עיניים לבנות, כמה בדיחות נכתבו על צבע עורם הייחודי והכהה. מה היינו עושים לולא עיניהם היו לבנות ובזכותן ניתן לזהותם כשיורד החושך. לא רק באתיופים עסקינן, אלא בכל שחומי העור, אשר צבעם דומה ללילה.

בדיחות על פולניות– כמה הן מדברות לעצמן דרכנו, במציאות זה יכול להיות מעצבן אבל במציאות ההומוריסטית ובבדיחות שלנו זה יכול להיות מצחיק ברמות אחרות.
יש מגוון רחב של תכונות אופי המיוחסות אל האם הפולנייה הסטראוטיפית. בין מגוון התכונות תוכלו למצוא את הדאגה הקונסיסטנטית- היא  מודאגת באופן קבוע שלא תמיד מצדיק את המציאות האובייקטיבית. הפולניות הן זן מיוחד של בני עדות אשכנז.

בדיחות על אשכנזים– כיבוס עוף במכונת הכביסה, היא לא המומחיות רק של הפולנים.

בדיחות על כורדים– שתמיד מפעילים את הראש בכיוון ההפוך ואתם ממש יכולים לראות את אותות הבדיחות על עדה זו, בין חבריכם, תמיד תמצאו אחד מבריק ככורדי! כורדים מוכרים לנו מהסטראוטיפ הידוע – כטמבלים מושלמים. שתמיד עושים הכל הפוך בצורה המסורבלת והעקומה ביותר שיכולה להיות.

מאמר זה נכתב בהומור בלבד וכמובן אין בכתוב לפגוע באף גורם המוזכר בתוכן – ללא הבדל דת, גזע ומין 🙂

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *